Verslo ir rinkodaros mokymai norintiems dirbti apželdinimo srityje stabiliai ir sėkmingai.
Nuo augalų sąmatų skaičiavimo ir vejos įrengimo garantijų iki socialinės medijos patarimų. Tai unikalūs mokymai, vieninteliai tokie, kurie supažindina su verslo subtilybėmis, aktualiomis būtent apželdinimo sričiai.
Praktinė informacija:
Dėsto: Lina Liubertaitė, Vaiva Marozienė, Lina Puodžiūtė Ragauskienė, Elena Nevierė, Paulius Verpetinskas
Tipas: profesiniai mokymai
Lygis: pradedančiųjų
Trukmė: 54 ak. val. teorinis ir praktinis mokymas
Artimiausi kursai:
Netrukus bus paskelbta nauja data VILNIUJE
Kaina:
649 Eur
Mokymai „Apželdinimo verslo akademija“ skirti:
- Norintiems įdarbinti hobį;
- Keičiantiems profesiją;
- Neturintiems specifinės verslo ar rinkodaros patirties;
- Abejojantiems, kaip teisingai nusistatyti savo darbų kainas;
- Norintiems ne blaškytis, o dirbti mylimą darbą pelningai ir stabiliai;
- Norintiems taupyti laiką ir nervus, o vietoj to pasinaudoti geriausiomis praktikomis, kurios jau patikrintos.
„Apželdinimo verslo akademija” – intensyvūs kursai norintiems gauti žinių ir patyrimo per trumpą laiką. Nuotr. aut. L.Liubertaitė
Ko tikėtis iš šių mokymų
Mokymai Jums tiks, jei kelia nerimą:
- Kaip kuo greičiau išlaikyti save ir dirbti oriai bei pelningai,
- Kaip suvaldyti sezoniškumą;
- Kaip nustatyti savo darbų kainas, kad būtų pagrįstos ir ne per mažos/didelės;
- Kaip dirbti su klientais, kad jie jaustųsi išgirsti ir būtų patenkinti mano paslaugomis;
- Kada ir kokias sutartis pasirašyti, o kada duoti garantijas;
- Iš kur gauti augalų ir kaip suprasti, ar jie kokybiški;
- Kaip atlikti apželdinimo ir priežiūros darbus, kai darai ne sau, o klientui;
- Kaip reklamuotis, kad tai nebūtų pinigų ir laiko švaistymas;
- Ką rašyti socialiniuose tinkluose ir kaip negaišti ten laiko veltui;
- Kaip rasti savo vietą apželdinimo rinkoje, kad būčiau laimingas dirbdamas šį darbą.
Programa
1 TEMA. KAINODARA IR DERYBOS.
LEKTORĖ Lina Liubertaitė, kursų „Geltonas karutis” įkūrėja.
- Lietuvos rinkos apžvalga: kokios kainos vyrauja ir kodėl jos skiriasi.
- Saugikliai, kuriuos verta naudoti, norint tinkamo apmokėjimo už savo atliktas paslaugas.
- Kainodaros gudrybės: kaip pristatyti savo paslaugų kainą ir ką daryti, kai klientai nori „kuo pigiau“.
- Derybų strategijos (praktinė užduotis).
2 TEMA. DARBAS SU KLIENTU
LEKTORĖ Lina Puodžiūtė Ragauskienė, kraštovaizdžio architektė.
- Konsultacija sklype: kainos nustatymas, kliento poreikių nustatymas (praktinė užduotis).
- Įrankiai eskizavimui ir projektavimui – kompiuterinių programų apžvalga (su kainomis).
- Augalų sklype įvertinimas: kaip suprasti, nuo ko augalai kenčia – nuo ligų, kenkėjų ar blogos priežiūros. Pagrindiniai požymiai ir priemonės.
3 TEMA. AUGALŲ PARINKIMAS IR SĄMATOS
LEKTORĖ Lina Puodžiūtė Ragauskienė, kraštovaizdžio architektė.
- Iš kur gauti augalų (įvairių kanalų palyginimas, iš Lietuvos ir iš kitur).
- Vazonų dydžiai, augalų sveikatos įvertinimas, jų transportavimas ir laikymas.
- Gyvatvorių pasirinkimai ir sąmatų skaičiavimas (praktinės užduotys su realiomis klientų situacijomis).
- Tradicinio ir natūralistinio gėlynų skirtumai ir sąmatų skaičiavimas (praktinės užduotys su realiomis klientų situacijomis).
- Kaip išlaviruoti su korekcijomis, nenukrypstant nuo projekto esmės ir biudžeto (prekyboje nėra reikiamų augalų, dėl to, kad sklype dideli akmenys, buvo nenurodytos komunikacijos vietos, yra šulinio dangčiai ir kt.): praktinės užduotys su realiomis situacijomis, atskirų atvejų nagrinėjimas ir sprendimų siūlymai.
4 TEMA. PASIRUOŠIMAS PROJEKTO ĮGYVENDINIMUI
LEKTORĖ Vaiva Marozienė, kraštovaizdžio architektė.
- Pasiruošimas prieš darbus: įkainių nustatymas, sutarties pasirašymas, apmokėjimo tvarka – patarimai iš ilgametės praktikos.
- Projekto skaitymas (kaip skirtingai jie gali atrodyti), neatitikimai, sprendimai.
- Darbų eilės tvarka. Senų želdinių šalinimas, priemonės. Nuolydžių suvedimas. Dirvožemio paruošimas (apskaičiavimas, atvežimas, kaina, kokybės įvertinimas). Praktinės užduotys.
5 TEMA. PROJEKTO ĮGYVENDINIMAS: PROCESAS, PRIEMONĖS, KAINOS
LEKTORĖ Vaiva Marozienė, kraštovaizdžio architektė.
- Vejos įrengimas. Praktinės užduotys: vejos ploto apskaičiavimas ir kainos nustatymas.
- Vejos įrengimo priemonės ir procesas išsamiai. Sėjamoji veja ir ruloninė veja (palyginimas įvairiais rakursais). Garantijų suteikimas. Tolesnė vejos priežiūra: aeravimas, skarifikavimas, vejos problemos. Teisingas šienavimas.
- Šlaitų tvirtinimas. Variantai, patarimai iš praktikos, situacijos analizė.
- Vejos atskyrimas nuo augalų borteliais ir kitais būdais.
- Laistymo sistemos įrengimas.
6 TEMA. TOLESNĖ ŽELDYNO PRIEŽIŪRA
LEKTORĖ Vaiva Marozienė, kraštovaizdžio architektė.
- Augalų sodinimas. Gero prigijimo faktoriai. Duobės dydis, dirvožemio gerinimas, įrankiai. Gyvatvorės sodinimas. Svogūniniai augalai. Medžių lapų ar viršūnių šalinimas sodinant. Medžių pririšimas, inkaravimas.
- Medžių, krūmų ir gyvatvorių priežiūra – atjauninimas, genėjimas, įrankiai.
- Vejos priežiūra. Kova su piktžolėmis. Natūralūs būdai, herbicidai, plėvelė. Priežiūros atmintinė visiems metams (praktinė užduotis).
- Piktžolės tarp trinkelių. Samanos.
- Gėlyno priežiūra. Darbo įvertinimas, kainos apskaičiavimas turint projektą (praktinė užduotis).
- Pakeltos lysvės. Medžiagos, užpildymas.
- Apšvietimo įrengimas, ką reikia žinoti dirbant su partneriais.
- Takų įrengimas. Patarimai iš praktikos, eiga.
7 TEMA. KLIENTŲ PRITRAUKIMAS
LEKTORĖ Elena Nevierė, rinkodaros ekspertė.
- Kas yra prekės ženklas, kokį vaidmenį atlieka įvaizdis ir kaip jūsų veiklą įtakoja reputacija. Ar reikia ir ar įmanoma susikurti savo prekės ženklą?
- Kodėl klientai ir jų poreikiai tokie skirtingi? Kodėl svarbūs klientų emociniai poreikiai ir kaip tai galima išnaudoti. Kodėl viena reklama ir žinutės mus traukia, o kitos palieka abejingais. Kaip tai veikia realiame gyvenime?
- Konkurencinės aplinkos įvertinimas: kaip išsiskirti? Ar svarbu patikti ir įtikti visiems? Kaip rasti savo vietą rinkoje. Tikslinė auditorija ir vertės pasiūlymas. Praktinė užduotis.
- Kaip užsiauginti gerą prekės ženklo pavadinimą. Praktinė užduotis.
- Marketingo planas. Prekės ženklo piltuvėlis. Kaip suplanuoti komunikaciją: komunikacijos kanalai, priemonės, laikas, biudžetas. Praktinė užduotis.
8 TEMA. KOMUNIKACIJA SOCIALINIUOSE TINKLUOSE. VERSLO PRADŽIA
LEKTORIUS Paulius Verpetinskas, marketingo specialistas.
- Svetainė ar socialiniai tinklai – ar viskas reikalinga? Nuo ko pradėti (pavyzdžiai ir atvejų analizė).
- Ką, kaip ir kada komunikuoti Facebook (apžvalga ir praktinė užduotis).
- Ką, kaip ir kada komunikuoti Instagram (apžvalga ir praktinė užduotis).
- Kitų komunikacijos kanalų palyginimas ir patarimai.
- Kaip sutaupyti laiko, skiriamo soc.tinklams.
- Pirmieji verslo žingsniai: kur rasti pirmųjų klientų.
- Verslo formų palyginimas.
9 TEMA. REKLAMA SOCIALINIUOSE TINKLUOSE
LEKTORIUS Paulius Verpetinskas, marketingo specialistas.
- Reklaminės žinutės sukūrimas ir nustatymas
- Kur ir kokia reklama naudinga. Reklamos kanalai.
- Kokią reklamos kainą nustatyti.
- Kaip analizuoti rezultatus ir ką daryti su ta analize.
Kas dėsto kursuose
Lektoriai

Lina Liubertaitė
Lina yra MB “Geltonas karutis” įkūrėja ir vystytoja, tinklaraštininkė, TV laidos “Čia mano sodas” vedėja. Dalyvaudama įvairiuose tarptautiniuose renginiuose, konferencijose ir simpoziumuose, Lina į Lietuvą atveža naujausias apželdinimo madas, tendencijas, filosofijas ir jas perteikia kraštovaizdžio kūrėjams ir visiems, mylintiems augalus bei estetiką. Lina taip pat organizuoja tarptautinę “Garden style” konferenciją, kurioje kasmet pranešimus skaito pasaulinio lygio kraštovaizdžio dizaineriai, apželdinimo specialistai. Ji yra įkūrusi ir aktyvią sodininkų bendruomenę “Geltono karučio klubas”.

Lina Puodžiūtė Ragauskienė
Lina yra kraštovaizdžio architektė, kuri specializuojasi privačių miesto sklypo projektavimo srityje. Ji yra ilgametė “Geltono karučio” kursų dėstytoja, mokanti kitus dizaino subtilybių, augalų derinimo ir praktinių priežiūros dalykų. Per pastaruosius metus kartu su “Geltonu karučiu” ji moke ne vieną dešimtį savivaldybių specialistų ir prekybos centrų konsultantų. Lina sako, kad ši profesija jai labiau pašaukimas nei darbas, todėl džiaugiasi galinti padėti žmonėms kurti savo svajonių kiemus.

Vaiva Marozienė
Kraštovaizdžio architektės Vaivos veiklos sritys – įvairių privačių Lietuvos ir užsienio sklypų projektavimas, želdynų kūrimas bei įrengimas. Studijavusi ir ekologijos, aplinkotvarkos, ir dizaino srityse, Vaiva savo žinias nuolat plečia mokydamasi iš Lietuvos bei užsienio kraštovaizdžio dizainerių ir pati dalinasi savo patirtimi. Apželdinimo versle dirbdama virš dešimties metų ir įgyvendindama šiuolaikiškus projektus, ji puikiausiai išmano projekto etapus nuo pasiruošimo iki tolimesnės želdynų priežiūros, tad šiame kurse pasidalins savo žiniomis ir patirtimi su jumis.

Elena Nevierė
Elena rinkodaros srityje dirba jau 25 metus ir yra itin patyrusi ekspertė. Ji yra Lietuvos Marketingo Asociacijos (LiMA) bendraįkūrėja ir garbės narė, o jos aukšta kvalifikacija užimant vadovaujančias rinkodaros pozicijas „Swedbank Lizingo”, „Swedbank”, Vilkyškių pieninėje”, „Lidl”, „IKI”, o taip pat du kartus pelnyti „Metų prekės ženklo”
pripažinimai (2013 ir 2015 metais), neleidžia suabejoti, jog ji išmano visas klientų pritraukimo ir rinkos subtilybes. Greta pagrindinės veiklos, ji taip pat turi tinklaraštį “Statau sodybą”, o socialinėje medijoje geriau žinoma kaip “Gyvenimas sodyboje”.
“Laisvalaikiu planuoju, piešiu ir sodinu gėlynus, auginu šiltnamyje pomidorus, kartu su vyru auginame šitake grybus ir laikome bites bei saugome žydinčias pievas.”

Paulius Verpetinskas
Paulius yra marketingo specialistas, marketingo srityje dirbantis jau beveik 10 metų. Pradėjęs nuo darbo vienoje didžiausių reklamos agentūrų Lietuvoje – „Media House”, vėliau darbus tęsė tiek kitose agentūrose, tiek kliento pusėje. Paulius dirbo su įvairiais marketingo ir komunikacijos projektais Lietuvoje ir užsienio šalyse ir taip sukaupė daug patirties. Pagrindinė Pauliaus specializacija yra skaitmeninė reklama META, Google, Linkedin ir kituose kanaluose; skaitmeninių kampanijų strategijos, planavimas, reklamos paleidimas, priežiūra, analizė bei komunikacijos planų sudarymas soc.tinkluose, priežiūra, vertinimas.
Laisvalaikiu Paulius ne vieną valandą praleidžia gamtoje bėgdamas įvairiais miškais, kalnais ir pan. – vienas iš jo pomėgių yra trail bėgimas. Vienas pagrindinių tikslų gyvenime yra nuolatinis tobulėjimas ir naujų žinių įsisavinimas.
Praktinė informacija: kur ir kada vyks mokymai
DATOS
Mokymai vyksta gyvai, Vytenio g.14, Vilnius, „Geltono karučio” sutdijoje
Kaina ir apmokėjimo sąlygos
Mokymų kaina – 649 Eur.
Į kainą įeina:
- 54 ak. val. kontaktiniai mokymai, praktinės užduotys ir konsultacijos;
- Galimybė mokytis, semtis patirties iš geriausių savo srityje;
- Mokymų medžiaga arba mokymų medžiagos santrauka pdf formatu;
- Gyvos paskaitos su dalyvių komunikacija, bendravimu, darbu grupėse;
- Nuolaidos į kitus MB “Geltonas karutis” organizuojamus renginius ir mokymus, skirtus tobulėjimui, kompetencijos kėlimui;
- Prisijungimas prie uždaros Facebook grupės, kur galėsite toliau bendrauti, paklausti ir diskutuoti;
- Pažymėjimas
Mokėjimo sąlygos:
1. Apmokėti už mokymosi programą galima vienu iš dviejų būdu: sumokant visą sumą iš karto arba mokant dalimis.
Visos sumos mokėjimo iš karto tvarka:
Visa suma, t.y. 649 Eur.
Mokėjimo dalimis tvarka:
Pirma įmoka, t.y. 349 Eur
Antra įmoka, t.y. 300 Eur
4. Visa suma turi būti sumokėta iki mokymų pradžios.
Kiti klausimai:
PVM sąskaitos faktūros išrašomos, pageidaujant visą arba dalį sumos gali apmokėti darbdavys. Šie mokymai skirti dirbantiems arba ketinantiems dirbti apželdinimo srityje, jie priskiriami profesinio tobulėjimo mokymams, todėl jiems taikomas 0 proc. PVM pagal Pridėtinės vertės įstatymo 22 str.
Kilus klausimams, prašome kreiptis info@geltonaskarutis.lt
Kas buvo naudingiausia? „Augintojų ir importuotojų adresai, augalų savybės, formos ir kainos. Darbų eiga, reikiamų medžiagų kiekio ir kainų skaičiavimas, sąmatos sudarymas. Trąšų sudėtis pagal sezoną, kaip ir kada tręšti.”
„Labai išsamiai pateikta informacija nuo bazinių dalykų iki niuansų. Patiko, kad buvo nagrinėjami probleminiai atvejai ir situacijos, kurios sutinkamos realiai įgyvendinant projektus.”
„Labai patiko visos dėstytojos, jos visos labai skirtingos ir savo srities profesionalės. Ačiū už geranoriškumą ir atvirumą kalbant apie keblias situacijas, atsakant į klausimus. Nebijojimas kalbėti apie nesėkmes ir problemas, tipinius ir netipinius atvejus, ko gero naudingiausias, kuris atskleidžia lektorių profesionalumą.”
„Nesitikėjau gauti tiek daug info. Lektorės puikiai išmano savo darbą, ir pasidalino per daugel metų sukaupta patirtimi. Pietūs labai skanūs. Pagrindinė blogybė – tai Linos mamos kepti pyragai, kurių sunku atsisakyti. Draugiška ir gera atmosfera.
Rekomenduoju visiem.”
„Buvo pakankamai užduočių, puiki demonstracinė medžiaga. Ypač buvo naudinga išgirsti lektorių asmeninę patirtį, prie kurios pridėjus gautas žinias, bus puiki atspirtis verslo pradžiai ir vystymui.”
Kiti mokymai profesiniam tobulėjimui:
„SketchUp pagrindai” – akredituoti intensyvūs mokymai norintiems išmokti atvaizduoti kuriamą aplinką kompiuterine programa SketchUp
„Aplinkos dizaino piešimas” – praktinės dirbtuvės norintiems išmokti piešti kraštovaizdžio dizaino eskizus ranka
„Kraštovaizdžio dizainas” – akredituota profesinė programa norintiems išmokti projektuoti sklypus